Программа
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 140 akad. tundi, millest 100 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — kõigile huvilistele
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on omandada keeleteadmised, mis aitavad õpilasel end tuntud ja igapäevasituatsioonides väljendada. Keelekasutaja mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada. Oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama ringi küsimustele. Suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis aitama.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Saab aru tekstidest, lauludest ja ka tekstidest kus esinevad passivsed sõnad. Oskab rõhutada kuuldud materjali peamist infot; täpselt eristab erinevate inimeste keeli.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Võrdleb oma pere teiste peredega, oma koolielu teistega. Oskab oma mõtteid edasi öelda.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Oskab malli pealt kirjutada kutset, õnnitluskaardi. Kirjutab oma sõbrale tavalist või elektroonset kirja; lugusid ja etteütlusi.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Vestleb ja vastab küsimustele teemadel (sport, sõbrad ja perekond, igapäevaelu, õppimine ja töö, kodu, toit, ostud, muusika, elustiil, keskkond, pühad). Omatud sõnavara abil räägib oma igapäevastest toimingutest ja harrastustest.
Õppesisu
A1 Sõnavara ~ 600 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Rõõm teiega kohtuda
Teema: Teises riigis
Teema: Linna peal
Teema: Kodu, töö ja pere
Teema: Aeg endale
Teema: Inimesed on hämmastavad
Teema: Loomingulised inimesed
Teema: Lahkumine
Teema: Raha kulutamine
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Inga Mangus, Merge Simmul
Tere! Eesti keele õpik algajatele 0-A1
Kirjatark 2018
web.meis.ee
www.walktalk.ee
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
1 — Õppe kogumaht on 110 akad. tundi, millest 70 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
2 — Õppe kogumaht on 180 akad. tundi, millest 140 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — kõigile huvilistele
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on omandada keeleteadmised, mis aitavad õ̃pilasel end tuntud ja igapäevasituatsioonides väljendada. Keelekasutaja mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada. Oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama ringi küsimustele. Suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis aitama.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Saab aru tekstidest, lauludest ja ka tekstidest kus esinevad passivsed sõnad. Oskab rõhutada kuuldud materjali peamist infot; täpselt eristab erinevate inimeste keeli.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Võrdleb oma pere teiste peredega, oma koolielu teistega. Oskab oma mõtteid edasi öelda.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Oskab malli pealt kirjutada kutset, õnnitluskaardi. Kirjutab oma sõbrale tavalist või elektroonset kirja; lugusid ja etteütlusi.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Vestleb ja vastab küsimustele teemadel (sport, sõbrad ja perekond, igapäevaelu, õppimine ja töö, kodu, toit, ostud, muusika, elustiil, keskkond, pühad). Omatud sõnavara abil räägib oma igapäevastest toimingutest ja harrastustest.
Õppesisu
A1 Sõnavara ~ 600 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Rõõm teiega kohtuda
Teema: Teises riigis
Teema: Linna peal
Teema: Kodu, töö ja pere
Teema: Aeg endale
Teema: Inimesed on hämmastavad
Teema: Loomingulised inimesed
Teema: Lahkumine
Teema: Raha kulutamine
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Sarah Cunningham, Peter Moor
Cutting Edge Starter
Liz and John Soars
New Headway English Course Elementary
Õppesisu
A2 Sõnavara ~ 700 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Inimesed ja kohad
Teema: Igapäevaelu, armastamine ja vihkamine
Teema: Liikumine punktist A punkti B
Teema: Erakordsed elud
Teema: Elu tänaval
Teema: Õppimine tulevikuks
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Sarah Cunningham, Peter Moor
Cutting Edge Elementary
Liz and John Soars
New Headway English Course Elementary
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 120 akad. tundi, millest 80 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — kõigile huvilistele
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on omandada keeleteadmised, mis aitavad õpilasel end tuntud ja igapäevasituatsioonides väljendada. Keelekasutaja mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada. Oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama ringi küsimustele. Suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis aitama.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Saab aru tekstidest, lauludest ja ka tekstidest kus esinevad passivsed sõnad.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Vestleb ja vastab küsimustele teemadel (sport, sõbrad ja perekond, igapäevaelu, õppimine ja töö, kodu, toit, ostud, muusika, elustiil, keskkond, pühad). Omatud sõnavara abil räägib oma igapäevastest toimingutest ja harrastustest.
Õppesisu
Teema: Rõõm teiega kohtuda
Teema: Teises riigis
Teema: Linna peal
Teema: Kodu, töö ja pere
Teema: Aeg endale
Teema: Inimesed on hämmastavad
Teema: Loomingulised inimesed
Teema: Lahkumine
Teema: Raha kulutamine
Õppematerjalid
Difusion, 2013
Courso de espanol
Audio + MP3
Libro del profesor
Class CD:
Aula internacional A1+A2
Jaime Corpas, Eva Garcia, Agustin Garmendia
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 120 akad. tundi, millest 80 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — kõigile huvilistele
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on omandada keeleteadmised, mis aitavad õpilasel end tuntud ja igapäevasituatsioonides väljendada. Keelekasutaja mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada. Oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama ringi küsimustele. Suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis aitama.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Saab aru tekstidest, lauludest ja ka tekstidest kus esinevad passivsed sõnad.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Vestleb ja vastab küsimustele teemadel (sport, sõbrad ja perekond, igapäevaelu, õppimine ja töö, kodu, toit, ostud, muusika, elustiil, keskkond, pühad). Omatud sõnavara abil räägib oma igapäevastest toimingutest ja harrastustest.
Õppesisu
Teema: Rõõm teiega kohtuda
Teema: Teises riigis
Teema: Linna peal
Teema: Kodu, töö ja pere
Teema: Aeg endale
Teema: Inimesed on hämmastavad
Teema: Loomingulised inimesed
Teema: Lahkumine
Teema: Raha kulutamine
Õppematerjalid
Longman, 2010
Students Book with Mini-Dictionary
Workbook with Key
Teacher’s Resource Book
Class CD:
Cutting Edge Pre Intermediate;
Oxford University Press, 2011
Students Book with Mini-Dictionary
Workbook with Key
Teacher’s Resource Book
Class CD
Liz and John Soars
New Headway English Course Pre Intermediate
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 200 akad. tundi, millest 140 tundi on kontaktõpet ja 60 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — B1 taseme kursusel osalemise eelduseks on A2.2 tase Euroopa Nõukogu keeleoskustasemete süsteemi järgi, mis määratakse testi läbiviimise tulemusena
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on viia keeleteadmised sellele tasemele, et õpilane oleks võimeline saama aru infost selges tavakõnes tuttaval teemal nagu töö, kool, vaba aeg jne.
Keelekasutaja mõistab kõike olulist endale tuttaval teemal, nagu töö, kool, vaba aeg vm. Saab enamasti hakkama välisriigis, kus vastavat keelt räägitakse. Oskab koostada lihtsat teksti tuttaval või enda jaoks huvipakkuval teemal. Oskab kirjeldada kogemusi, sündmusi, unistusi ja eesmärke ning lühidalt põhjendada-selgitada oma seisukohti ja plaane.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu; saab aru argitekstist, mis on ette kantud teiste inimeste poolt ja telefoni teel saadud sündmused; eristab detaile kuuldud tesktist, kuid eristab sündmuste käiku; kuulab ja leiab lühikeses ettekandes vajalikku informatsiooni. Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu; loeb tekste erinevates funktsionaalsetes stiilides; eristab tekstist vajalikku informatsiooni; erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Oskab kirjutada formaalset ja mitteformaalset kirja; täita küsimustike ja ankeete. Kirjutab esseid kus oskab arutleda, oma nägemusi ja hinnanguid edasi anda
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Oskab vestelda põhiteemadel, kuid esinevad raskused väljendamisega. On tutvunud suhtlemisetiketiga ja oskab seda kasutada ja oskab rahuldavalt suhelda võõrkeeles.
Õppesisu
Sõnavara ~ 1000 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Vaba aeg ja elustiil
Teema: Puhkusel, tööl
Teema: Aeg maha
Teema: Ambitsioonid ja unistused
Teema : Vana ja uus
Teema: Parimad asjad elus
Teema: Ma pean selle saama!
Teema: Õige inimese leidmine
Teema: Raha, raha, raha
Teema: Kujutage ette …
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Cutting Edge Pre Intermediate
Liz and John Soars
New Headway English Course Pre Intermediate
Sihtgrupp — B2 taseme kursusel osalemise eelduseks on B1 tase Euroopa Nõukogu keeleoskustasemete süsteemi järgi, mis määratakse testi läbiviimise tulemusena
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Õppesisu
Sõnavara ~ 1200 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Kõik sinust
Teema: Üle kogu maailma
Teema: Edu
Teema: Suhtlemine
Teema: Tuleviku-ühiskond
Teema: Reeglid ja vabadus
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Sarah Cunningham, Peter Moor
Cutting Edge Intermediate
Liz and John Soars
New Headway English Course Intermediate
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 120 akad. tundi, millest 80 tundi on kontaktõpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — vestluskursus B1+B2 — kõigile huvilistele
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on viia keeleteadmised sellele tasemele, et õpilane oleks võimeline saama aru infost selges tavakõnes tuttaval teemal nagu töö, kool, vaba aeg jne.
Keelekasutaja mõistab kõike olulist endale tuttaval teemal, nagu töö, kool, vaba aeg vm. Saab enamasti hakkama välisriigis, kus vastavat keelt räägitakse. Oskab koostada lihtsat teksti tuttaval või enda jaoks huvipakkuval teemal. Oskab kirjeldada kogemusi, sündmusi, unistusi ja eesmärke ning lühidalt põhjendada-selgitada oma seisukohti ja plaane.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu; saab aru argitekstist, mis on ette kantud teiste inimeste poolt ja telefoni teel saadud sündmused; eristab detaile kuuldud tesktist, kuid eristab sündmuste käiku; kuulab ja leiab lühikeses ettekandes vajalikku informatsiooni. Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu; loeb tekste erinevates funktsionaalsetes stiilides; eristab tekstist vajalikku informatsiooni; erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu.
Kasutab erinevat leksikaalset ja grammatilist materjali, kusjuures esineb vähe vigu. Oskab vestelda põhiteemadel, kuid esinevad raskused väljendamisega. On tutvunud suhtlemisetiketiga ja oskab seda kasutada ja oskab rahuldavalt suhelda võõrkeeles.
Õppesisu
Teema: Vaba aeg ja elustiil
Teema: Puhkusel, tööl
Teema: Aeg maha
Teema: Ambitsioonid ja unistused
Teema : Vana ja uus
Teema: Parimad asjad elus
Teema: Ma pean selle saama!
Teema: Õige inimese leidmine
Teema: Raha, raha, raha
Teema: Kujutage ette …
Õppematerjalid
Longman, 2010
Students Book with Mini-Dictionary
Workbook with Key
Teacher’s Resource Book
Class CD:
Cunningham S., Moor P.
Cutting Edge Upper Intermediate;
Oxford University Press, 2011
Students Book with Mini-Dictionary
Workbook with Key
Teacher’s Resource Book
Class CD
Liz and John Soars
New Headway English Course Upper Intermediate
Longman, 2006
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.
Õppekavarühm
keeleõpe
Õppekava koostamise alus
Euroopa keeleõppe raamdokument
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
Õppe kogumaht on 400 akadeemilist tundi, millest 280 tundi on kontaktõpet ja 120 tundi iseseisvat tööd.
Õpe koosneb 2 moodulist. C1.1 140 auditoorset ja 60 iseseisva töö tundi, C1.2 140 auditoorset ja 60 iseseisva töö tundi.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp — C1 taseme kursusel osalemise eelduseks on B2 tase Euroopa Nõukogu keeleoskustasemete süsteemi järgi, mis määratakse testi läbiviimise tulemusena
Õppe alustamise tingimused — õppemaksu tasumine
Eesmärk
Õppe eesmärgiks on viia keeleteadmised sellele tasemele, et õpilane mõistab pikki ja keerukaid tekste, tabab ka varjatud tähendust. Oskab end spontaanselt ja ladusalt mõistetavaks teha, väljendeid eriti otsimata. Oskab kasutada keelt paindlikult ja tulemuslikult nii avalikes, õpi- kui ka tööoludes. Oskab luua selget, loogilist, üksikasjalikku teksti keerukatel teemadel, kasutades sidusvahendeid ja sidusust.
Õpiväljundid
Õpilane mõistab keelt piisavalt, et saada aru pikemast jutust abstraktsel ja keerukal teemal, mis ei pruugi olla tuttav; võib siiski küsida mõnd üksikasja, eriti kui hääldus on võõrapärane. Suudab laias ulatuses mõista idiomaatilisi ja argiväljendeid, tabades ära registrivahetuse. On võimeline jälgima pikka juttu isegi siis, kui selle ülesehitus ei ole selge ja kõiki mõtteseoseid ei panda sõnadesse. Suudab ka keeruka abstraktse teema juures raskusteta jälgida ülejäänute keerukat koostööd rühma mõttevahetustes ja väitlustes; suhteliselt hõlpsasti jälgida enamikku loengutest, mõttevahetustest ja väitlustest; Suudab info kätte saada isegi kehva kvaliteedi ja moonutatud heliga avalikest teadaannetest, nagu rongijaamas, staadionil jm. Mõistab keerukamat tehnilist või suunavat infot, näiteks tegevusjuhiseid, tuttavate toodete ja teenuste tutvustusi jms; vägagi erinevat laadi salvestatud materjali ja saateid, sealhulgas keelekasutuse poolest ebatavalisi, tabades ka peenemaid nüansse, nagu varjatud hoiakud ja kõnelejate omavahelised suhted. On osav tegema kontekstis, grammatikas ja sõnavalikus peituvate vihjete toel järeldusi hoiakute, meeleolu ja kavatsuste kohta ning ennustama, mida on järgmisena oodata.
Mõistab üksikasjalikult pikki ja keerukaid tekste olenemata sellest, kas need kuuluvad tema asjatundmuse valdkonda või mitte, kui vaid on võimalik raskeid kohti üle lugeda; üksikasjalikult suuremat osa pikki keerukaid tekste, mis tulevad ette avalikus, töö— ja hariduselus; tabab pisimaidki detaile, k.a hoiakud ning arvamuste sõnastamata nüansid; üksikasjalikult pikki keerukaid kasutusjuhendeid ja tegevusjuhiseid uue masinaga töötamiseks, olenemata selles, kas need on tema asjatundmusega seotud või mitte, kui vaid on võimalik raskeid osi üle lugeda. Valdab rikkalikku sõnavara ja oskab sõnavaralünkadest üle saada kaudse väljenduse abil; sõnade otsimist või mõne väljendi vältimist tuleb ette harva. Kasutab ka idioome ja argikeeleväljendeid. Mõistab kirju, kui on võimalik aeg-ajalt sõnaraamatut kasutada. Suudab kiiresti hõlmata pikki ja keerukaid tekste, keskendudes asjakohastele detailidele. Tabab kiiresti laia erialast teemaringi käsitlevate uudiste, artiklite, ülevaadete sisu ja asjakohasuse ning oskab otsustada, kas tasub süveneda.
Oskab keerukal teemal esitada selgeid üksikasjalikke kirjeldusi ja ettekandeid. Oskab siduda allteemasid, arendada seisukohti ja lõpetada sobiva kokkuvõttega. Väljendub ladusalt ja loomulikult, peaaegu pingutuseta. Sõnavara on rikkalik ja lubab lünki ületada kaudsel viisil. Võib ilmneda mõningast sõnade otsimist või mõne sõna vältimist; keerulisema teema korral võib muidu loomulik, sujuv kõnevool takerduda; raskusteta kaasa lüüa väitluses, isegi kui tegu on abstraktse ja keeruka võõra teemaga. Oskab esindaja rollis veenvalt kaitsta ametlikke seisukohti; ladusalt, sundimatult ja olukohaselt vastata küsimustele, märkustele ja keerukatele vastuväidetele; varieerida intonatsiooni ja kasutab õigesti lauserõhku, et väljendada peenemaid tähendusvarjundeid. Tunneb paljusid idioome ja argikeeleväljendeid, tajub registrivahetusi; siiski võib vajada mõne sõna kohta kinnitust, eriti kui selle hääldus on talle tundmatu. Kasutab keelt paindlikult ja tulemuslikult enamikul suhtluseesmärkidel, valdab emotsionaalset ja vihjelist keelepruuki, oskab teha nalja.
Oskab keerukal teemal kirjutada selgeid, hea ülesehitusega tekste, rõhutada seejuures olulist, toetada oma seisukohti selgituste, põhjenduste ja asjakohaste näidetega ning lõpetada sobiva kokkuvõttega; okirjutada selgeid, üksikasjalikke, hea ülesehitusega ja väljaarendatud kirjeldusi või loovtekste isikupärases ja loomulikus stiilis, mis arvestab lugejat; okirjutada selgeid hea ülesehitusega tekste keerukatel teemadel, tõstes tähtsaima esile; laiendada ja põhjendada oma seisukohti ning esitada asjakohaseid näiteid. Valdab rikkalikku sõnavara ja oskab sõnavaralünkadest üle saada kaudse väljenduse abil; sõnade otsimist või mõne väljendi vältimist tuleb ette harva. Kasutab ka idioome ja argikeeleväljendeid. Tuleb ette väiksemaid keelevääratusi, kuid märkimisväärseid sõnakasutusvigu pole. Kasutab grammatiliselt õiget keelt, vigu tuleb ette harva ja neid on raske märgata. Teksti paigutus, liigendus ja kirjavahemärgistus on järjekindel ning toetab lugemist. Teksti õigekiri on korrektne, kuigi vahel esineb näpuvigu.
Õppesisu
Sõnavara ~ 1300 sõna ja väljendi ulatuses
Teema: Üleilmastumine
Teema: Segased tunded
Teema: Kuidas te kohtute
Teema: Teadvus, keha ja vaim
Teema: Õppimine eluks
Teema: Rahas
KOKKUVÕTE
Õppematerjalid
Longman, 2010
Students Book with Mini-Dictionary
Workbook with Key
Teacher’s Resource Book
Class CD:
Cunningham S., Moor P.
Cutting Edge Advanced;
Longman, 2006
Basic English Grammar Workbook a with Answer Key
Õppemeetodid
Rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, grupi- ja paaristöö.
Õppekeskkond
Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumide nõuetele vastav valgustus. õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, projektor, arvuti, pabertahvel.
Iseseisva töö kirjeldus
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendamiseks.
Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon: kõrgharidusega spetsialist. ABC keelekoolis töötavad kvalifitseeritud, suurte kogemustega spetsialistid, kes täiendavad pidevalt keeleõppe alal, võtavad osa erinevatest võõrkeeleõpetajate seminaridest ja kursustest nii Eestis kui ka välismaal.
Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):
Tunnistus väljastatakse kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud st, et õppija on osalenud vähemalt 70% kontakttundides ja sooritanud lõputesti. Tunnistusel on kirjas läbitud kursuse nimetus, kursuse maht ehk akadeemiliste tundide arv, kursuse toimumise aeg, Keeleõpe OÜ registrikood. Tunnistus on allkirjastatud kursuse läbi viinud õpetaja ja keelekeskuse juhataja poolt.
Tõend väljastatakse, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides. Tõendi allkirjastab keelekeskuse juhataja.